• Home
  • Informatie
    • Slaaponderzoek
      • Het onderzoek naar slaapapneu (PG)
      • Het meest uitgebreide slaaponderzoek (PSG)
    • Slecht slapen
      • Slaapapneu
      • ME/CVS, fibromyalgie of chronische pijn of vermoeidheid
      • Het restless-legssyndroom
      • Nachtelijke kuitkrampen
      • Het vertraagde slaapfasesyndroom
      • Narcolepsie
    • Slaapoefentherapie
    • Afspraak
    • Wachttijden en passantentarieven
  • Nieuws
  • Over ons
    • Het team
    • Partners
    • Vacatures
  • Contact
Menu
  • Home
  • Informatie
    • Slaaponderzoek
      • Het onderzoek naar slaapapneu (PG)
      • Het meest uitgebreide slaaponderzoek (PSG)
    • Slecht slapen
      • Slaapapneu
      • ME/CVS, fibromyalgie of chronische pijn of vermoeidheid
      • Het restless-legssyndroom
      • Nachtelijke kuitkrampen
      • Het vertraagde slaapfasesyndroom
      • Narcolepsie
    • Slaapoefentherapie
    • Afspraak
    • Wachttijden en passantentarieven
  • Nieuws
  • Over ons
    • Het team
    • Partners
    • Vacatures
  • Contact
Inloggen
Search
Close

Home / Klachten

Klachtenregeling

In principe bespreekt de klager het probleem eerst met de behandelaar, mogelijk met direct leidinggevende. Indien dit nodig is wordt hiervoor een aparte afspraak gemaakt, zodat de behandelaar voldoende tijd kan uittrekken voor het gesprek. Samen wordt gezocht naar een bevredigende oplossing.

Kan er niet tot een oplossing worden gekomen, dan wordt de klacht in essentie en met korte context gemeld aan de klachtenmedewerker (fidan@vermoeidheidkliniek.nl). Hij zal de klacht door bemiddeling tussen de klager en de medewerker(s) in de organisatie die de klacht aangaat, trachten op te lossen. Daarbij wordt zoveel mogelijk aangegeven wat de (on)mogelijkheden, zowel in- als extern, van afwikkeling zijn.

De kachtenmedewerker kan de klacht doorgeven aan de directie als hij deze niet tot tevredenheid van de klager kan oplossen óf als hij verwacht dat de klacht thuishoort bij de directie.

Wanneer klager en directie ook niet tot een oplossing kunnen komen of de klacht betrekking heeft op de directie zelf, zorgt de directie voor het doorsturen van de klacht aan de klachtencommissie. Het is voor de patiënt ook mogelijk rechtstreeks contact op te nemen met de klachtencommissie (met een brief aan voorzitter klachtencommissie persoonlijk p/a Het Ravelijn 1, 8233 BR Lelystad).

Via ZKN zijn wij aangesloten bij de geschillencommissie. Tegen betaling kunt u daar terecht. Op uw verzoek sturen wij u graag meer informatie toe (patientdesk@slaapkliniek.nl).

Menu

  • Home
  • Informatie
    • Slaaponderzoek
      • Het onderzoek naar slaapapneu (PG)
      • Het meest uitgebreide slaaponderzoek (PSG)
    • Slecht slapen
      • Slaapapneu
      • ME/CVS, fibromyalgie of chronische pijn of vermoeidheid
      • Het restless-legssyndroom
      • Nachtelijke kuitkrampen
      • Het vertraagde slaapfasesyndroom
      • Narcolepsie
    • Slaapoefentherapie
    • Afspraak
    • Wachttijden en passantentarieven
  • Nieuws
  • Over ons
    • Het team
    • Partners
    • Vacatures
  • Contact

Slaapkliniek is onderdeel van Focuszorgteam bv.

Contact

  • Hoofdlocatie en postadres:
  • Het Ravelijn 1
  • 8233 BR Lelystad
  • T: 0320 26 77 68
  • F: 0320 26 77 65
  • E: info@slaapklinieknederland.nl

Ruimtevaart 24
3824 MX Amersfoort (binnen Van der Valk Vitaal)

Laan van Westroijen 10
4003 AZ Tiel
(binnen Van der Valk Vitaal)

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

U kunt ons bellen tussen 8.30 en 11.30 uur en 14.00 – 17.00 uur, of u kunt een e-mail sturen.

  • Disclaimer
  • Privacy
  • Klachten
  • ©2023 Slaapklinieknederland